Greenfield School en afscheid - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Stg. Pr8ig Project - WaarBenJij.nu Greenfield School en afscheid - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Stg. Pr8ig Project - WaarBenJij.nu

Greenfield School en afscheid

Blijf op de hoogte en volg Stg. Pr8ig Project

08 Augustus 2014 | Ghana, Kokrobite

De afgelopen dagen hebben we kunnen organiseren dat Felicity op 29 augustus toelatingsexamen zal doen op Greenfield Highschool in Swedru.
We hebben met haar en met John afgestemd dat we bericht ontvangen zodra de uitslag bekend is. Als ze wordt toegelaten zal Stichting Pr8ig Project het 1e jaar, iedere 3 maanden haar collegegeld (incl. verblijfskosten) betalen, onder de voorwaarden dat we een ieder trimester een update ontvangen.

Woensdag hebben we ons afscheidsfeestje gegeven. Kip, ei, rijst, fanta met een rietje, een koekje en een snoepje...daarna radio aan (en dan bedoel ik keihard aan!!!) en dansen maar. De kids, en wij hebben genoten, zij van het eten en wij van zoveel tevreden gezichten.

Donderdagochtend nog heel even langs geweest om ze nog te knuffelen en groepsfoto te maken. Die middag vertrokken om nog een paar dagen te relaxen in Kokrobite Garden.

Vele lieve groeten van ons 3-en XXX

'Kwaku' Rob, 'Abene' Petra en 'Esi' Isabel

• 08 Augustus 2014 - 13:12

Annemie Hermans:

Fijn dat jullie het leuk hebben en de kinderen en jullie een fijne dag hadden
    Nu nog even echt vakantie?
    Hier is het drukkend warm alleen maar hangen en lezen tot de ogen weer dicht vallen
    Honden ook heel rustig en lief met elkaar leuk om te zien we wandelen maar altijd een klein rondje hun ook te warm net als voor ons
    Groetjes
    Pap en mam

• 08 Augustus 2014 - 13:58

Ellen:

Wauw, geweldig wat jullie voor Felicity hebben gedaan. Dit is echt pr8ig werk!
    Geniet nog even lekker en goede reis terug. Tot gauw xxx

• 08 Augustus 2014 - 22:30

André:

Hartstikke goed bezig!

Groetjes, André

Stg. Pr8ig Project

Pr8ig Project is een initiatief van Petra, Rob en Isabel Dijkstra. Wij willen ons graag inzetten om minder bedeelde kinderen in deze wereld te ondersteunen in hun persoonlijke ontwikkeling en het selfsupporting worden van hun omgeving. Beschrijving Pr8ig Project is een initiatief van Petra, Rob en Isabel Dijkstra. Wij willen ons graag inzetten om minder bedeelde kinderen in deze wereld te ondersteunen in hun persoonlijke ontwikkeling en het selfsupporting worden van hun omgeving. We doen dit op zeer kleinschalig wijze. Met ons 3-en zoeken we een geschikt project in een land dat ons interessant lijkt. In de voorbereiding verzamelen we de hulpmiddelen zoals: schoolspullen, kleding en lesmaterialen, muziek, spelmateriaal en..... natuurlijk geld! Om zo lokaal de mensen te ondersteunen met het aankopen van b.v. bouwmaterialen en andere hulpmiddelen. In 2011/2012 hebben we Gambia bezocht en hebben we het http://brufuteducationproject.com/ ondersteund. In juli 2013 hebben we als bestemming Zambia, Livingstone gekozen. Hier zullen we gaan werken op Linda’s Community Farm. Voor onze projecten zijn we altijd op zoek naar donateurs. Wil je onze projecten steunen, maak dan je donatie over op onderstaand rekening nummer: NL39 TRIO 0197 8381 11 T.n.v. Stichting Pr8ig Project te Oirsbeek Algemene Informatie Stichting Pr8ig Project heeft de ANBI status. RSIN: 8535 39 479

Actief sinds 07 Juli 2014